Un Jardin Caché



On dirait qu'au-dessous de l'arc-en-ciel y avait un bon coffre d'or, je l'appelais le coffre de paradis. Je pensais toujours que Dieu ou quelque soit la force majeur ne devrait jamais être si avide, si cupide pour l'argent. Je pensais qu'il a nous laissé une tout p'tite piece de son paradis favoris. Mais qui suis-je pour avoir la chance d'y aller, même pour une seule fois dans ma vie? Un rêve d'enfance refuse de mourir tot. Et voilà, mon ptit jardin caché qui m'a réjouit un énervant apres-midi...

It seems that below every rainbow there was a good gold chest, which I called a trunk of paradise. I always thought that God, or whatever force majeure, should never be so greedy, so greedy for money. I thought he has left us all a piece of his little favorite paradise . But who am I to even have the chance to go there, not even for once in my life? Alas, a childhood dream refuses to die soon. And now, I share with you my little hidden garden which pleased me after a frustrating afternoon ...













Comments

Popular posts from this blog

The Tourist That Shall Never Leave

Anonymous Confessions

Forward Forum - The Booklet

The Death of Laurent Schwebel

Roadmap to a National Cycling Day

Superficial Birthday Wishes